Nemáte povolený javascript, čo môže výrazne ovplyvniť funkcionalitu, interakciu ako aj celkový pôžitok zo stránky
Obrázok používateľa Anonymous
BlogOdkaz
Obrázok používateľa admin

SÚŤAŽ "Spočítajme im billboardy" je ukončená

Výhercom prvej ceny 100 EUR sa stal súťažiaci s nickom "Michal".

Druhým výhercom vo výške 30 EUR sa stal "Organic".

Finančná čiastka bola obom riadne vyplatená.

(celkový počet nahlásených billboardov: 257)

 

 

Celkovo mohol prezidentský kandidát použiť na kampaň maximálne 132775 EUR. Zaujíma Vás, koľko financií použili na svoju kampaň v skutočnosti? 

Aj vašim pričinením boli niektorí kandidáti odhalení z podvádzania a porušovania zákona o prezidentskej kampani. Za spoluprácu všetkým občanom zapojeným do súťaže veľmi pekne ďakujeme!

http://www.sme.sk/c/7155209/priznane-peniaze-na-kampan-nesedia-tvrdia-odbornici.html?ref=cl

 

Fico mohol podľa Kóňu a Miškova na voľby minúť asi dva milióny eur, Lengyel si myslí, že ešte o pol milióna viac. „Premiér mal najsilnejšiu a najmasívnejšiu kampaň," hovorí Miškov.Smer tvrdí, že ju platili len zo straníckej pokladnice. Zatiaľ nechcú povedať ani koľko mal Fico reklamných plôch.Premiér v kampani absolvoval aj niekoľko tradičných osláv Smeru k MDŽ. Veľký míting v NTC mohol podľa informácií SME iba na nájomnom stáť šesťtisíc eur.Od 500 do 1100 bilbordov priznával počas kampane Procházka. Šéf jeho tímu Martin Dubéci tvrdí, že minuli okolo 250-tisíc eur, ale stále robia audit.Lengyel sa domnieva, že to mohlo byť až okolo 800-tisíc eur. „Najviac minul na bilbordy a iné tlačené plochy, mohlo to byť okolo pol milióna eur," tvrdí Kóňa.Miškov zase odhaduje výdavky od 600­- do 700-tisíc eur.Najnižšie náklady zverejnil Kňažko, asi iba 160-tisíc eur. V nich je napríklad 416 bilbordov. Odborníci odhadujú iba mierne vyššie náklady, asi o 40-­tisíc eur.

Náklady na kampaň, ktoré priznali hlavní prezidentskí kandidáti, nie sú reálne, zhodujú sa traja oslovení mediálni a reklamní odborníci.

Zoznam doteraz nahlásených billboardov na tomto portáli je TU»

 ------------------------------------------------------------------------

Aktuálny stav súťaže

Celkový počet nahlásených billboardov: 257

z toho:

Gyula Bárdos: 0

Jozef Behýl: 9

Ján Čarnogurský: 0

Robert Fico: 134

Viliam Fischer: 0

Pavol Hrušovský: 18

Ján Jurišta: 0

Andrej Kiska: 69

Milan Kňažko: 1

Stanislav Martinčko: 0

Milan Melník: 0

Helena Mezenská: 0

Peter Osuský: 1

Radoslav Procházka: 24

Jozef Šimko: 1

 

Poradie súťažiacich o finančnú výhru ( podľa najväčšieho počtu nahlásených "b").:

1. Michal: 200

2. Organic: 21

3. Lukas.Hronco: 8

4. Sebastian.Pecho: 6

a iní v menšom počte... 

------------------------------------------------------------------------

Podmienky súťaže

Súťaž prebiehala v čase od 17.1.2014 do začiatku moratória.

Súťaž bude považovaná za platnú len pri celkovom minimálnom počte nahlásených 100 platných billboardov, ktorého napĺňanie môžete priebežne sledovať v zozname tu:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AmGheeiDwNg2dGNPc1VoVV9tdS05bzdSU1NEX0FqM2c&rm=full#gid=0

Súťaž vyhrá ten člen protálu SUS, ktorý nahlási najviac platných billboardov.

Za platné považujeme billboardy minimálne formátu 220cmx500cm, čiže štandardné veľké reklamné pútače, ktoré sú umiestňované popri ceste, pri oplotení, môžu byť aj megaboardy, ktoré už zďaleka svietia popri diaľniciach (nie malé plagátiky a nálepky). Musia vyobrazovať kandidáta na prezidenta pre tohtoročné prezidentské voľby v SR. Umiestnené musia byť v rámci SR.

Prihlasovanie billboardov (ďalej označovaný v texte ako „BLB“) je potrebné vykonať cez formulár, ktorý môžete vyplniť tu: https://docs.google.com/forms/d/18dyWy_UQKKUhOuyCLePoZdgR_3SO2BVRGefeCFDuu5U/viewform

 

Nahlásenie akéhokoľvek „BLB“ v inej forme (mailom alebo napr. formou blogového príspevku na portáli) je neplatné.

Riadne vyplnený formulár https://docs.google.com/forms/d/18dyWy_UQKKUhOuyCLePoZdgR_3SO2BVRGefeCFDuu5U/viewform

 odošlite stlačením políčka POTVRDIŤ.

Z duplicitne nahlásených „BLB“ je považovaný za platný ten, ktorý bol nahlásený skôr. Jeho dátum a čas nahlásenia je vidieť v tabuľke hneď v prvom stĺpčeku. Odporúčame pred nahlásením „BLB“ overiť si, či už tento nie je nahlásený iným používateľom.

Neplatné, nepresné a zavádzajúce údaje budú zo zoznamu „BLB“ vyradené.

Ak viete o nejakom „BLB“, ktorý je v tabuľke, ale v skutočnosti sa na uvedenom mieste nevyskytuje, prosím, aby ste to oznámili tu:

https://docs.google.com/forms/d/1uTi_cQuPp0QXtZzLl3bQcwqhWP3OQFfLaIS3TmcZCL0/viewform

Ak niekto uvedie v zozname neexistujúci „BLB“ bude vyradený zo zoznamu súťažiacich. V prípade, ak bol vyradený neprávom a vie to dodatočne dokázať, môžeme takýto prípad podrobiť kontrole.

Doplnkom prihláseného „BLB“ môžu byť aj fotografie. Tie môžete zasielať na mail info@skutocnysnem.sk   Najzaujímavejšie z nich budeme postupne zverejňovať na portáli SUS.

Súťaž realizovaná v rámci portálu SkUtočnýSnem podlieha hore uvedeným a aj nasledovným doplňujúcim podmienkam:

* Do súťaže sa môžu zapojiť len osoby, ktoré dosiahli vek 18 rokov.

* Do súťaže bude zarátaný len billboard s uvedenými zemepisnými súradnicami tak, ako to je uvedené na prihlasovacom formulári pre billboard. Tolerovaná presnosť súradníc je +- 200m.

* Súťažiaci musí byť registrovaný ako člen portálu a musí mať riadne a bezchybne uvedený „nick“ pod akým je registrovaný pre pravdivé párovanie údajov. V prípade výhry musí vedieť dokázať, že „nick“ patrí jemu a to priamou väzbou na platný E-mail, ktorý bežne používa. Musí zároveň vedieť zdôvodniť spôsob zozbierania údajov o „BLB“ spojených s jeho „nickom“. V prípade, že je zamestnancom firmy, ktorá takéto „BLB“ prenajíma, jeho účasť v súťaži je neplatná.

* Výhercom sa stáva osoba (registrovaný člen portálu SUS), ktorá nahlásila najviac existujúcich  „BLB“,  a poskytla všetky údaje potrebné na riadnu a nezameniteľnú identifikáciu s nahlásenými  „BLB“. 

* V prípade ak bude na prvom mieste s rovnakým počtom nahlásených billboardov viac osob, cena sa rozdelí rovnakým dielom medzi nich.

* Výherca bude o výhre informovaný mailom na adresu, ktorú uviedol vo formulári pri nahlasovaní „BLB“. Ak bude mailom vyzvaný k prevzatiu ceny, resp. poskytnutiu dodatočných údajov potrebných na odovzdanie ceny a do 5 pracovných dní nebude na tento mail reagovať, cena prepadá v prospech prevádzkovateľa portálu. Ak si výherca nebude želať zverejniť svoju totožnosť, samozrejme mu v tom vyhovieme.

* Nárok na výhru zaniká v prípade, ak výherca poruší akúkoľvek povinnosť určenú všeobecnými alebo osobitnými podmienkami súťaže, alebo koná v rozpore s dobrými mravmi (poskytol nepravdivé údaje, získal výhru podvodným konaním a pod.), ak si výhru neprebral v stanovenej alebo dohodnutej lehote, ani o predĺženie tejto lehoty nepožiadal z ospravedlniteľných dôvodov. Výhra nie je právne vymáhateľná.

* Za splnenie prípadných daňových povinností je zodpovedný výherca, ktorý je povinný pri zdanení výhry postupovať v zmysle zákona o dani z príjmov č.595/2003 Z.z.

 * Portál SkUtočnýSnem.sk zodpovedá za bezpečnosť osobných údajov a dodržiavanie povinností podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch

* Portál SkUtočnýSnem.sk si vyhradzuje právo na úpravu všeobecných podmienok a pravidiel súťaže z dôvodov obchodných, zapríčinených treťou osobou alebo vyššou mocou. 

Účasťou v súťaži súťažiaci potvrdzuje, že súhlasí s týmito podmienkami súťaže.

Diskusia

V nasledujucu stredu 18,00 - 20,00 vam tuto akciu spropagujem na Slobodnom vysielaci v relacii na Panskeee,... Mal som to pripravene uz na vcera, no odisiel server, tak zaver uz nevysiel,... Mozete nacuvat,...:-D

Ved uz teraz mame 112 billboardov od Fica a to je naozaj len zlomok vsetkych. Ak ich chce mat vyvesene az do volieb, budu tam cca. 3 mesiace. Pri priemernej cene billboardu (od 200 do 600 EUR mesacne) cca.350 EUR mesacne to uz len pre tieto spocitane znamena 112x3x350 = 117600 EUR. Limit pre kampan je 132775 EUR. A kde su este ostatne billboardy, naklady na rozslanie "spamovych" listov do kazdej domacnosti (to bude najmenej dalsich 100 000 EUR), videa na youtube a ine akcie, ktore este len pridu? Ak sa tu jedna o porusonaie zakonov, chceme aby nas prezident bol podvodnik? Ze kampan stranickych kandidatov financuju aj danovi poplatnici, plus bohvie kto este a za co, o tom ani nepisem. Na blogu v slobodnom vysielaci som sa pokusil argumentovat preco sef Smeru z pohladu Smeru a sponzorov Smeru musi byt prezidentom, ci chce alebo nechce. Uvedomujeme si vsak, ze zakon hovori o kampani len 15 dni pred volbami. Uvidime kolko je tych billboardov a ci sa aj v ramci takto kratkeho casoveho useku neporusuje zakon. Chcem podakovat Michalovi, ktory uz zaznamenal a aj vyfotil az 114 billboardov. Cenim si vsak aj to ked niekto poslal co i len jeden billboard. Bolo by super, keby sa pripojili aj dalsi.